22. januar 2009

takker & bukker :: thanks a lot

I dag ramlet det inn enhyggelig melding på mail: Jeg vant i trekningen hos mluni :: dyveke, som ved musehjelp kom fram til at jeg skal få en liten overraskelse i posten. Hurra!

Jeg vil også takke for at dyveke ville skrive et fødselsdagsinnlegg med etterlysningen “Er det noe du vil se/høre mer eller mindre om her inne? Hva gjør at du kommer tilbake titt og ofte, hva gjør at det blir med en engangsvisitt?” for oppsummeringa gav meg litt tankemat.

Innimellom blir jeg helt skrivestum av glede. Og noterer det ikke inn sånn med det første. Det virker som om bloggmerker skal frydes over i stillhet her hos meg.

Først en takk til karna: 

Så en takk til tingelingeling:   

Og sist en takk til stubbetufsa for en spesiallaget til meg, – gøy!

Jeg er utrolig stolt når slike utmerkelser kommer min vei. Det er en fin måte å vandre rundt i bloggerland på.

Jeg filosoferte lenge over hvem jeg skulle henvise dere vider til, og i dag slår jeg to fluer i en smekk: Takker inderlig for bloggerfesten hos Muffin :: jorid og håper at dere tar turen innom de flotte bloggeren som la igjen kommentarer hos meg og var på fest den kvelden.

ps. og har jeg glemt noe? Hjelp meg, da!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Eller det heter vel snart god natt!!
    Takk for kommentarer i fotobloggen min - du er den første som har kommentert bildene:-) Vel, fotobloggen er helt nå, så ikke sikkert så mange har vært innom heller....
    Fin blogg du har, og koselige stemningsbilder fra strikketreff:-)
    Ha en fin dag i morra!

    SvarSlett
  2. mange fine award du har fått. Sender deg ein fotoutfordring.

    SvarSlett
  3. Hei! Må bare stikke innom og si i fra at jeg er ferdig med Stitch 2008-teppet mitt... Har akkurat blogget det.

    SvarSlett