16. juni 2009

gull & glimmer :: silver & gold

Det er kanskje ikke gull alt som glitrer, men det er mye vert sin vekt i gull uten at en blir pengerik av det!norwegian money :: penger

I den siste tidne har jeg fått inn så hyggelige blogg-kommentarer fra dere, jenter.  Et apr har jeg fått svart, et par har jeg tenkt at jeg burte få svart, – og sånn går no’ dagan.

Tingelingeling lurte på hvordan dette nå var, dette med føtter:

 2009 :: lørdag 13. juni - lørdag 20. juni– en uke med føtter: hvor går de hen? - Rett kameraet ditt nedover og ta et bilde hver dag i en uke. Et bilde, tre eller en historie-serie med føtter.

Så du kan forstatt henge deg med og ta et par bilder for å dokumetere deg og dine føtter, enda vi er halvveis inn i uka.
Savner deg, hobbygåsa, for bildene dine har så mange historier.

Venstre stortå begynner å komme seg nå, stubbtufsa.  Det er ett år siden jeg slapp ramma til den gamle sengen ned på toa. Sånn går det når en bare flytter litt rundt på sakene og ikke tar den store sjauen med å bære senga helt ned i kjelleren med en gang.

Øl-bad for føttene? Hm, det må vurderes, muffin. Spørs jo om jeg pluteslig får mer lyst til å bade ganen enn tærne når tiden er inne for å dyppe tottilotten oppi.

Nå skal jeg straks ta turen på postkontoret og poste brev. Kanskje jeg må
pos(t)ere litt der ved rød postkasse eller no’ sånt, også?

ps. Har du fått med deg at blog*spot og google søker etter designere for å lage nye blog*spot-blogger maler? Spennende!
Blog*spot har selv lagt ut tips om sider med maler + linker til veileder for hvordan man tar dem i bruk.
Jeg bruker en av de eldste, Minima, som ble designet da blog*spot var bare barnet. Noen ganger trenger vi litt nytt, og noen ganger er de gamle eldst best.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar