2. juni 2009

sol & føtter :: sun & feet

Når skal man lære at solkrem har noe for seg? Og at det faktisk er noe som heter "solblokker" for de som ikke tåler timer i sola en full dag i sjøkanten?

Siden jeg ikke har lært, over førti år til tross, så ble det en særdeles varm og vond natt. Godt at det er overskya i dag.

sun burn :: solbrent

I samme slengen, - kalendere viser juni og om jeg husker rett, så er det rett tid for en ny omgang med nordiske føtter på flickr og i bloggerverden. Noen som er klare med kameraet?

Vi starter opp lørdag 13. juni for å få med oss verdensdagen for strikkere, og avslutter lørdag 20. juni for å få med oss verdensdagen for quiltere.
Her bør det bli plass til både sokkerstrikk og sysaker.

nordic feet :: nordiske føtter
PS: Ser forresten at strikkedagen inkluderer både helgen med 13. juni og 20. juni pga en annen sy-offesielle dag i USA. Vi får strikke og sy om hverandre, jenter!

6 kommentarer:

  1. Au au, det ser fryktelig vondt ut Merete! Blir nok hverken sokker eller sko på deg i noen dager fremover. Mine føtter er klar for en ny fotorunde - gleder meg!

    SvarSlett
  2. AU AU AU AU
    Det der ser ikke noe godt ut.
    Smør på aloe vera krem.

    SvarSlett
  3. FADER jente, du må være snill med beina dine! *blåse på*
    Takk for "kile", jeg visste det jo, men hadde glemt det helt i all engelsken.

    SvarSlett
  4. Staaaakar totiller!

    Klar for ny runde føtter!!!

    SvarSlett
  5. Og du har sikkert ikke hørt om aloe vera gele heller? Den avkjøler og lindrer slike skader ganske bra - om man smører ofte.Jeg ble ikke brent på bena, men ganske så mye lengre opp - sånn litt nedenfor haka....

    SvarSlett
  6. Stakkers små føtter :-)

    SvarSlett