21. november 2009

julemysterium #2 :: christmas mystery

I dag vet jeg om flere som har sydd på annre delen av julegåta, – den som ligger ute hos Barbara på quiltdesigns sider. Noen syr tidlig og noen syr senere.

Jeg syr i dag, jeg også, men ikke på julegåta. For her ble trykket til en juleoverraskelse, og som dere ser, så er dette grønne med (eggeglass-)sirkler ganske nærme grønnfargen jeg valgte ut for den ene testsyeren av gåta.

green fabric :: grønt stofftrykk

Rosa-rødt var fargen på firerblokkene. Siden alt skal være så hemmelig til siste stund, får du bare se baksiden av min ene blokk.

image 

Det går i brunt også, her fra en trykkplate jeg laget for mange år siden og som fortsatt fasinerer meg med sine linjer og mellomrom.
Stoffene er ferdig strøket (= fiksert) og ligger klare for kutting til juleave-prosjektet. I vaskemaskina surrer bakstoffe.brown fabric :: brunt stofftrykk

For deg som vil blogg-hoppe litt i anledning julegåta, legger jeg ut linkemannen i dag også i denne bloggposten (og som du da sikkert ikke kan se i noen rss-innsamler?).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar