5. januar 2010

japanske stoffer :: fabrics

Jeg er nok litt mer av den fargerike typen.

Det stålgrå, kalde lilla og støvgrønne som kjennetegner "japanske" stoffer, er nok ikke de stoffene øya faller først på i butikken.

Og nå som vi går mot vår, men vinteren er her med sine kalde toner, da leter jeg bestandig på stofflageret etter de mest fargerike stoffbitene. Gjett om jeg ble fornøyd da japanske Keiko Goke har designet en serie med fargerike janpanske stoffer som blir markedsført kraftig?

keiko goke + fabrics

Her er striper, ruter, roser, sirkler og blomster på rekke.
Kanskje vi får se dem i de norske butikkene snart?

Boka hennes ser utrolig spennende ut, - skikkelig fargemedisin, hurra!

* her biggest fan :: be*mused

6 kommentarer:

  1. Nydelege stoff!! Rett og slett til å bli glad av!;O)

    Ha ein glad dag!

    SvarSlett
  2. Fargene på de stoffene var jo en skikkelig vitamininsprøytning! Takk for tips og godt nytt år! :)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår, Merete. Jeg har et tips om sengesokker....ikke le.... store deilige tovede ladder. Det bruker jeg, for jeg er alltid kald uten dem:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Helt enig med deg at disse stoffene er mye finere enn de sarte, men alt til sitt bruk kanskje......:-))

    SvarSlett
  5. Godt nytt år, Merete. Ved hjelp av google oversetter fann eg nettbutikk som sel tøya frå japan. http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=no&ie=UTF-8&sl=ja&tl=no&u=http://www.gloriouscolor.com/store.php%3Fcat%3D288&prev=_t&rurl=translate.google.no&usg=ALkJrhg7gVVUeVU-tIRNFblgMC9qjLZEOA

    Eg liker heller ikkje dei vanlige japanske så godt. Laila

    SvarSlett
  6. Spørs om du ikke må ta deg en tur til Trondheim på shopping igjen snart? Husker jeg ikke helt feil tror jeg to av butikkene her har bestil en del av disse.

    SvarSlett