11. august 2010

mitt lille land :: #2 :: my country

{ dette er et bidrag til Pertunias “Mitt lille land”-konkurransen }

norway :: verdens ende, tjome

En preges nok av naturen en vandrer i, landskapet en vokser opp i og få suge inn med alle sansene. Like mye som vandring på tette skogstier og åpne fjellvidder gir fryd i sjelen, lokker det åpne steinsatte ut mot havet.

Norge er for meg et dramatiskt land med alle skiftningene i former, farger og overflater, lyset og luktene.

Midt i det hele er vi, de små menneskene, i et lite, men ganske så stort land.

{ verdens ende, tjøme, vestfold en vakker søndag ettermiddag i august }

se flere bidrag hos Petunia mitt lille land-konkurransen

4 kommentarer:

  1. Flott bidrag ! Nydelig foto ! Dette er virkelig en bit av vårt lille land !

    SvarSlett
  2. Knallfint bilde! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Nydelig bidrag igjen, Merete! Og det er sant som du sier at vi er bitte små folk i et stort land. Litt rart at man klynker seg sammen i byer . Det burde jo være en tue til hver!!

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke se å ha mottatt dine stemmer i fotokonkurransen "Mitt lille land". Du skal ha mottatt en mail fra meg tidlig mandag som skulle besvares med dine stemmer.
    Hvis du ikke har fått den mailen, så send meg en mail (Mailadresse i profilen min), så får du tilsendt eposten i løpet av dagen. Fristen for å stemme, går ut i morgen klokken 18:00, så det haster.
    Se alle bidragene HER
    :)

    SvarSlett