29. november 2011

inntak :: eating

I dag har jeg “spist” både stoffer og frukt.

fabrics :: stof ffor gatesømmen

Stoffene er noen andre jeg fant på lageret som jeg tenkte ville gjøre se i årets julegåte.

Det øverste, batikken med stjernetrykk, er bakgrunnen. Jeg fant ut at 30 cm holdt akkurat til å kutte delene denne gangen, så det dere ser her øverst, er restene etter at jeg hadde kuttet meg ferdig.

De to grønne er de fargede. De er virkelig fra lageret og har fått noen år på baken. Men de taes begge fram hver gang jeg jakter på grønt i hyllene, og jeg kjenner at når jeg klapper på dem, gjør hjertet et hopp: Tenk at jeg har hatt lappehobbyen som følgesvenn så lenge.

Nederst ligger det rødt. Jeg fant ikke så mye i restehaugen som jeg syntes passet, så her ble alle delene kuttet fra samme stoffet.

Tror det blir bra, jeg.

fruits :: frukt

I dag fant jeg fram et eple og en pære til frokosten. Sammen med kaffen i en stor kopp. Det var godt.

Nå har sønnen tatt med seg egg hjem fra butikken. Det passet bra, for så skal jeg lage meg en omelett i poste en av dagene, – kokt omelett :: not martha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar