16. desember 2011

juleøl :: x-mas beer

Årets juleøl er i hus.
Og drukket opp.

X-mas beer :: juleølet er i hus

Årest juleøl ble testet på din sides. Det er jo mange å ta av, og de som forstår seg på ølbrygging er gode på å veilde oss som bare ønsker juelølet velkommen fordi da er det jul.

Jeg gjør som jeg har gjort de siste årene: Først ser jeg på boksen om den har et fint juledesign, så tenker jeg på om jeg pleier å like øl fra dette bryggeriet, og så betaler jeg i kassen før jeg går hjem.

I år fikk jeg ikke drukket smakt så mye på denne boksen som jeg ønsket. Det har seg slik at en har fått en som er stor nok til å drikke kjøpe øl nå. Snart må det vel stå navn på mine spesiealkjøpte juleølbokser? Siden jeg kjøper dem for boksen og ikke for smaken, mener jeg?

Nå begynner jeg å glede meg til julemiddagen, - hallo, jul, er du der snart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar