5. desember 2011

utstilling :: exhibition

I desember får jeg stille ut noen av arbeidene mine på Tønsberg bibliotek.

exhibition :: utstilling

Jeg kjente det i magen, - slike skumle saker.
Og hva skulle med?

Sikkerheten står man for selv, og med tildelt tid i desember sier det seg selv at vaktordning med daglig ni til sju og i tillegg lørdag ikke er helt kompatibelt med hverken vanlig hverdag eller førjuls-hverdag.

Så utvalget ble hva hjertet føler kan få slippe ut av mors synsfelt ogkan stå for en støyet blandt hvemsomhelts og mange aldri.

Det forundrer meg bestandig at selvom tekstiler ser ut som malerier, så er det akkurat som folk føler det er tillat å ta og klappe på arbeidene. Noe man absolutt ikke gjør med malerier eller andre utstillingsarbeider.

Exhibition :: utstilling

Jeg var heldig og fikk låne to glassmontere slik at en del arbeider med mye ekstra på, kan få ligge framme selv når jeg ikke er der.

Drømmen var å få hentet inn en par arbeider jeg har fått ferdig de siste årene og som er i andres eie nå, men de er ikke med.
Drømmen om å få ferdig et par arbeider jeg har "ferdig" i hodet, er heller ikke med. Det kjentes ut som nervene tok meg og pluselig føler man seg veldig liten og av "ikke får til noe" - kaliberet.

exhibition :: utstilling

Jeg kommer til å være tilsted en del, men ikke bestandig og hver dag.

Skal du innom en tur, er det koselig om du sender et hint eller slår på tråden, for da kan jeg se om jeg også får tatt en tur dit og møtt deg:

mreteveian at  gmail dot com
(mobilnummeret mitt står baksert i NQFs medlemsblad)

2 kommentarer:

  1. Lykke til med utstillingen!
    Kjempespennende.

    SvarSlett
  2. Lykke til med utstillinga. Synd jeg bor så langt unna, ellers kulle jeg ha kommet innom og sittet der i lag med deg om dagene.

    SvarSlett