1. mars 2013

snart trekning :: soon

Nå nærmer det seg tiden for å engasjere random generator.

De rosa stoffbitene ligger klare. Det som er så fint med stoff når jeg trykker på dem slik som her, er at det sjeldent kommer igjennom på baksiden. Hjemmefargede stoffer har sjeldent en rettside og en vrangside, og da betyr jo det at jeg kan velge med eller uten trykk.

Hurra!

Fordi jeg har lekt og kost meg mer siden da (og utover hele stuebordet til noens store fortvilelse), tenkte jeg å legge ved litt mer fra samlingen av nytrykte stoffbiter.

It's a challenge to see how many ways one can say the same thing.
~ Ann Zielinski

Kanskje det er riktigere å si prøvetrykk med nye stempler?

Jeg har fortsatt en del uprøvde stempler fra denne serien i februar. Har en følelse av at det er grønt som skal til før lysten melder seg: Grønt stoff og grønn trykkfarge.

 

4 kommentarer:

  1. Du har jo blitt rene trykkemesteren! Skikkelig fine stempler og stofftrykk;)

    SvarSlett
  2. Kjempefine stoffer du har trykket, Merete! De ble skikkelig stilige! Ta med noen prøver når du skal til Elisabeth i sommer, så får jeg se!
    (Ja, jeg har fått plass, så da kan vi få pratet skikkelig mye hehehe....)

    Klem fra Anne J

    SvarSlett
  3. They are just gorgeous!

    SvarSlett