22. oktober 2006

spc: oct 2- imperfection :: okt 2 - ufullkommenhet/ feil

spc : camerabox :: fotoboks
fotomontasje : ego og scanpix

A week ago I got my photo taken as I was driving by one of these photoboxes.
Didn't pay much attention to the speed, so when the flash went off, I had no chance to put a smile on my face.
Today I got a letter from the police.

How much did they charge you when you got your photo taken as you drove to fast by on of these?

For en uke siden tok de bilde av meg der jeg kjørte forbi en av disse fotoboksene.
Fulgte ikke nok med, hverken på fartsmåleren eller på ansiktsmimikken, så da blitsen traff, hadde jeg ikke sjans til å få på smilet.
I dag kom brevet fra politiet.

Hvor mye måtte du betale etter å ha bli tatt bilde av da du kjørte for fort forbi en av disse?


spc has more :: spc er det mer av her

5 kommentarer:

  1. Det er dyrt, jeg måtte ut med 3000,- n.kr for noen år siden - jeg kjørte på rødt lys.... satt i andre tanker og så ikke at lyset var rødt, det var jo klart... skitt at det var en politibil rett bak meg:-)). Bare å betale og være glad for at jeg ikke skadet noen.

    SvarSlett
  2. Har aldri fått hverken fartsbot, parkeringsbot eller noen som helst slags bot, og det er noe jeg til tider er forundret over.. Men men.. :)

    SvarSlett
  3. Uff og uff så uheldig du var. Må si det var en usedvanlig og kreativ måte å fortelle det på! Hva du får til!!! Jeg så sånne kameraer jeg også, men ingen tok bilde av meg :-)

    SvarSlett
  4. Anonym1:10 a.m.

    Du er ikke alene. jeg holdt på å kjøre ut av veien en gang da det røde lyset flashet med i ansiktet. Tid til å smile ... no way.

    Jeg fikk 1500 i bot. Kjipt det.

    SvarSlett
  5. Anonym3:22 p.m.

    Tør jeg fortelle hvem som leverer batteri til disse digitale boksene? Nei....men for å si det sånn: Jeg har ei venninne som alltid tenker på min mann når hun passerer en...... uffda!
    Leit er det og sure penger er det også! Tenk på alt stoffet du kunne kjøpt i stedet *grem*
    Trøsteklem fra meg

    SvarSlett