13. oktober 2006

Tanker en tidlig morgenstund :: early morning thoughts

Kalenderen viser at nesten enda en uke har gått.
Jeg har hatt et innlegg rugende hele uka, men når det kommer til å taste det inn kommer ikke ordene der.
Noen som kjenner seg igjen?

Jeg har så uendelig mye å være takknemmelig for:

Vi er i gang med OktoberRosa 2006 på qxl.

knapp for OktoberRosa

Innsamlingen vår til årets Rosa Sløyfe aksjon, - mammografi* for kvinner under 50 år, - går over all forventning.
Mammografi redder liv. Søsteren min hadde ikke vært blant oss i dag uten mammografi.

Jeg sitter med tårer i øynene når jeg får høre hvor stor givergleden er.

Nå går det i penger på auksjonen.
Men tidligere, fra i sommer og utover helt til 10. oktober, har 57 jenter bidratt med smått og stort fra sin egen hånd. Mange fra Hobbybodens forum. De er kreative damer med stort hjerte og de fortjener stor oppmerksomhet.
Ta en runde og glede deg med meg over hvilke flotte personer vi har blant våre kreative hobbyartister.

Takk for at dere er til!

(*-*)

The days comes and goes so fast that I hardly keep up with dates on the calendar.
I have had thoughts on my mind all week long, but when it comes to bring it on screen the words doesn't let themselves get typed in.
Anyone been there?

I have so much to be thankful for these days.

The auction is up and going really well.

knapp for OktoberRosa

The money that we collect and will donate to Pink Ribbon this year will go to mammogram for ladies under 50, - and it's going so well!
Mammogram can save a lady's life. My sister got saved that way.

When I get to hear how much money there are already donated, tears come to my eyes.

Now it's all about the money.
But early this summer and all the days until 10th of October,
57 girls have used their time to make contributions of craft and art for this auction in Norway.
These are ladies with a huge heart, and I do want to introduce you to them.
Take a tour on the Internet and visit their blogs, - mostly in Norwegian, but with many pictures.

My greatest thanks goes to
these crafty ladies!

- - -
*) Jeg har sjekket: caplex skriver "mammografi" med dobbelt- "m", retteprogrammet i word også. Så nå retter jeg med sjøl :-)

1 kommentar:

  1. Anonym9:09 p.m.

    Tusen takk for at du dro igang denne auksjonen, det er en stor ære å få være med! Lørdagsklem fra meg :)

    SvarSlett