26. januar 2008

snart :: soon

Nå nærmer den dagen seg, den dagen da det er 2 år siden første post ble lagt ut på denne blogspot bloggen.
(Jeg hadde jo blogget på livejournal siden juli/ september 2004...)

Det nærmer seg også 2000 bilder på flickr.
Tenk: 2000 bilder siden første bilde ble lagt ut der også.

Day 1: A Day 2: b Day 3: c

Siden har det gått slag i slag med både tekst og bilder.

Sånne milepæler er da til for å feires?
Feiringen foregår slik:
* Du legger igjen en kommentar mellom i dag, 26. og fram til 30. januar og forteller meg hva du liker ved bloggen min. 
* 31. januar trekker jeg et navn (eller flere, det kommer an på hvor mange som tar seg tid til et besøk og en kommentar)  blandt kommentarene.
* 1. februar skal jeg fortelle hvem det er og vise bilde av den saken jeg har hentet ut til deg (dere) fra mine gjemmer.

Jubileum, 'bursdag, - uansett: Feiring skal bli!

~merete

This blog of mine here at blogspot has been alive for almost 2 years now.
(I started a weblog at livejournal in 2004.)

Soon there will be 2000 photos over at flickr, too.
How about that: 2000 photos since the first one.

That calls for a celebration, I think.

Here's how it goes:
* You leave me a comment between now (26.) and 30. of January, and tell me what you like about my blog.
* 31. of January I draw a name (or more, depending on how many comments there are) from the comments.
* 1. of February I will tell you who you are and that I've found among my many handmade things for you.

This will be a great celebration!

24 kommentarer:

  1. Anonym9:37 a.m.

    Din blogg var en av de første jeg oppdaget, tror jeg. Jeg liker måten du presenterer tingene dine på og dine betraktninger. Synes du er inkluderende og raus når du blogger - du trekker andres arbeider inn også med linker - man blir jo helt "villfaren" i nettverden. Men guri, så gøy. Jeg har også sett Sting Art arbeider på nært hold og ble facinert over iver og resultater. Fantastisk mye flott som jeg kunne tenke meg å henge på veggen! Grattis med jubileum - alt må feires - Helt klart!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bloggejubileum. Det jeg liker god ved din blog er alle de fine bildene du kommer med og din enkle lette måte å skrive på. Du får oss i godt humør! Gleder meg til å se arbeidene dine på årsmøtet :)

    SvarSlett
  3. Ja tenk Merete, som tida går.
    Jeg går aldri uinspirert videre etter et besøk i bloggen din. Noen ganger er det arbeidene dine, noen ganger ordene som inspirerer. Andre ganger er det presentasjonen. Bildene dine blir bare bedre og bedre. Noe for meg å strekke meg etter. Du er så full av gode ideer og visdom. Noen ganger tenker jeg at jeg skulle ønske jeg kunne se bloggen din gjennom øynene til en som ikke kjenner deg (like godt som jeg). Tror jeg ville ha oppdaget enda mer da. Det er lett å se seg blind på det som er nært. Nå har du tatt tak i det også, gjennom å gi oss daglige glimt av de små miraklene av hverdagen rundt deg. Jeg er så innmari glad i deg og i bloggen din!

    SvarSlett
  4. Du er raus - kreativ - flink.

    Blogginnlegg her hos deg er en absolutt favoritt pga de ovennevnte grunner. Jeg kunne skrevet i det vide og det brede, men jeg lar det bli med dette.

    Klem sørfra!

    SvarSlett
  5. Anonym3:43 p.m.

    Grattis for your Celebration! I like your comments, your ideas, your sewing, your thoughts, what you have to tell and show.
    Hälsningar
    Martina

    SvarSlett
  6. Anonym4:25 p.m.

    Gratulerer med to år med blogging. Eg likar bloggen din spesielt godt fordi den ikkje berre gulpar opp det samme som alle andre og for måten du skriver på.

    SvarSlett
  7. Anonym5:22 p.m.

    Hei på deg .. Du var den første jeg kjente som hadde blogg, tittet innom med jevne mellorom... gir meg inspirasjon.. Har nå fått min egen ble lurt her før jul. det er kommet enkle blogger for oss uerfarne på dette.. Takker også for dine sider... titter nesten innom hverdag...kjekt og se hva du driver med etter du flyttet fra dalen... vi har deg i tanken og snakker om dine sider på våre møter... Husk ikke gkem oss helt da,...

    klem rutha

    www.ruthsletta.com

    SvarSlett
  8. Hei hei.
    Gratulera med 2 års dagen til deg og bloggen din.
    Her inne osar det av kreativitet, medmenneskelege tankar og ekte skriveglede.
    Eg vert alltid inapirert av alle dei flotte arbeida du viser,og eg ser at du er glad i fargerike lappar du også:)
    Ha ei finfin helg.

    SvarSlett
  9. Jeg liker bloggen din fordi du lar oss ta del i hele arbeidsprosessen på prosjektene dine. Du deler hverdagstanker med oss, og du får oss til å tenke gjennom saker og ting som vi ofte tar som en selvfølge.

    SvarSlett
  10. Anonym7:51 p.m.

    Ojojoj, 2000 bilder!!! Det var inte dåligt det du... Men, det är ju det som är lite kul också - läckra och inspirerande bilder som dyker upp här varje dag (några dagar kanske missas, men ändå ;))... Men, nog är de inspirerande alltid... Du delar med dig av med och motgång, glädje och sorg, och allt som livet innehåller. Ja, och då även alla denna bildexplosion med inspiration... Ja, jag blir så sugen på att sy mm... Och jag SKA brodera din lilla bild - fast den är på norsk... ;)
    Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som nog är inne här minste en gång om dagen... kommentarer kanske inte varje gång... hjärnan måste vara med, och då även lite hjärta ;) Utan det ena, aldrig det andra, hihihi...

    SvarSlett
  11. Heisann Merete.
    Jeg dumpet innom bloggen din tilfeldig for en tid tilbake, men etter det har jeg stadig vært innom. Dette fordi jeg liker din stil med flotte kreative bilder og forklaringer som viser at her bor det ei jente som liker å skape noe eget!! Du vet jo at jeg ble øyeblikkelig inspirert til å sy din brødpose....den er i daglig bruk her hjemme:)
    Spennende å se hva du driver med. Dessuten liker jeg at du har fått med deg mange mange til å delta i sting for sting. Ikke alle har prøvd før, men har nå kommet igang takket være din ide:) Du gir altså inspirasjon til andre med dette.
    Kreativitet er viktig..

    Takk for alt du deler med oss:)

    SvarSlett
  12. And I've known you for two years -- since Livejournal! I feel as if you're an old friend! By the way, I do like your new banner a lot!
    xoxo

    SvarSlett
  13. At besøge din blog og læse hvad du skriver er en inspiration, glæder mig til når jeg åbner min computer at kikke ind til dig for at se hvad der sker, der er altid forandring i din blog, noget nyt at læse/se på, har ikke været kendt med dig så længe, med nu følger jeg bare herog nyder din kreativitet.Tillykke med dit blogjubilæum.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 2-årsdagen rett rundt hjørnet. Jeg liker bloggen din pga fine bilder, flotte prosjekter som får meg til å ønske at jeg hadde et bedre forhold til symaskinen, og fordi jeg liker "tonen" i bloggen/måten du skriver på :-)

    SvarSlett
  15. Hva jeg liker, uten at det blir for smiskete? ;)
    Jeg kom til den via Elisabeth Augusta, som jeg kom til via Hobbyboden blogglista. Og siden har jeg tatt en tur innom nå og da. Først og fremst liker jeg bildene dine. De er en evig kilde til inspirasjon. Sømmen er fantastisk inspirerende, særlig siden du får et uttrykk jeg liker så godt med stoffer som ikke er "meg".. Og en annen ting som er suveren; alle linkene i teksten! Det er alltid spennende å trykke på ord som er uthevet i rødt! ;)
    gratulerer med jubileum, håper det blir flere!

    SvarSlett
  16. Hva jeg liker med bloggen din:
    Jeg liker måten du skriver på, jeg liker bildene dine og jeg liker deg - det skulle oppsummere det hele vel :-)

    SvarSlett
  17. Først gratulerer med forestående jubileum. Jeg har besøkt deg jevnlig siden jeg oppdaget deg via julemysteriene hos Barbara på Quilt design. Jeg liker fargebruken din, kreativiteten og den lette lekne måten du skriver på, du tar fantastiske bilder og du må ha en kreativ fantasi som en kan misunne... Ja det var dagens skryt..Takk for hyggelige opplevelser.

    SvarSlett
  18. Kjære Merete.
    Jeg sier det sånn: Du er modig på veldig, veldig mange områder og du er kreativ derfor er det en berikelse å lese i bloggen din. Takk for at du deler.

    SvarSlett
  19. Hu hei, tiden går. Vi begynner å bli erfarnet i denne "bransjen" :)
    Gratulerer med det kommende jubileet ditt!

    Jeg liker bloggen din av mange grunner. Du deler kunnskapen din, du har et helt eget blikk på mange ting, og du tar spennende bilder.
    Med mer :)

    SvarSlett
  20. Anonym3:30 p.m.

    Gratulerer! Så koselig at så mange liker bloggen din! Jeg liker bloggen din fordi den er litt annerledes enn de fleste andres, jeg synes den er personlig på en måte, tror liksom jeg kan ane mennesket bak. Og sømprosjektene dine er alltid inspirerende, selv om jeg ikke "hermer" så liker jeg å bli inspirert, det setter i gang ideer hos meg selv :) Så takk for at du blogger :)

    SvarSlett
  21. Hej Merete

    Det var nok ganske tilfældigt, jeg kom ind på din blog, det er det ikke mere, må lige se hver dag om der er nyt.
    Jeg kan godt lide din stil, det er dejligt med folk der tør, bliv ved med det, skulle gerne ha`haft en hue som din ;-)

    Tillykke og mange tak.

    SvarSlett
  22. Anonym3:02 a.m.

    Du har en veldig fin blogg, Merete. Det er det selvsagt mange grunner til, men jeg vil tro at du er en av dem som virkelig legger litt av deg selv igjen i tekstene du skriver og bildene du viser. Ditt skråblikk på hverdagen er verd å få med seg. Du er flink til å motivere til skapelyst, og selv om det er veldig flotte arbeider du lager - blir jeg ikke skremt.

    Jeg gleder meg til å følge deg de neste årene!

    SvarSlett
  23. GRATULERER,Søs! Det er alltid oppmuntrende og friskt å besøke bloggen din.Jeg liker stilen din med bilder av små og store ting og hendelser i livet ditt, og av alle de kreative prosjektene dine. Du er så engasjert i alt du gjør, så ekte. Du gir oss innblikk i livets små og store mysterier, nære og fjerne, glade og triste, humoristiske og alvorstunge.De kreative prosjektene dine inspirerer og gleder mange flere enn deg selv.Mange ganger har du vist meg veier til spennende og glade opplevelser fra linkene du legger ut i teksten din, og på siden av bloggen din. Jeg liker at du er så åpenhjertig og lar din personlighet og personlige stil skape bloggen din i tekst og bilder. Stoor klem fra Beate

    SvarSlett
  24. I like reading about your projects and seeing pictures of them on your blog - so beautiful and inspiring.

    Congratulations on the milestones!

    SvarSlett