29. januar 2008

stoffslanking :: 7 :: stashbusting

Week 7, for me it is, has been good to me.
I haven't used so much fabric from my stash as last time, but I haven't bought any either. My stash is for sure not growing.

My main focus this week has been the Barcelona quilts, cutting and sewing the pieces I reported in for week 6, and/ or sewing the last stitches into the second quilt.

This week I think it's my stash of threads that will feel my stashbusting energy.

sewing threads :: sytråd

Uke 7 har det blitt for meg, - en god uke.
Jeg har ikke tatt for meg så mye som sist fra stofflageret, men jeg har heller ikke kjøpt noe. Lagerbeholdingen har garantert ikke økt siden sist.

Hovedfokus ble satt på Barcelonaprosjektene sist uke, og bitene jeg rapporterte inn for uke 6, ble kuttet og sydd til det ene samtidig som de siste stingene ble sydd i det andre.

Jeg tror at det er sytråden som skal få gjennomgå hos meg denne uka, - stoffslanking eller ei: Lageret skal tømmes brukes.

Status week :: uke 7
bought fabric = 0 :: stoffinnkjøp = 0
fabric used from stash = ca 0,20 meters :: stoff fra samlingen = ca 0,20 meters 
books & pattern = 0 pattern :: bøker og mønster = 0 mønterpakker
this & that = 0 :: småsaker = 0
Still very happy :: fortsatt superfornøyd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar