29. mai 2008

test :: sitater :: quotes

Jeg er nok i "den rette ånden" for mitt årlige gjensyn med bloggforskjønning.
Eller, for det kan diskuteres med hva som gir et godt design, en lek med elementer, tekst og visuell utforming av en blogg.

Signaturen har jeg nevnt flere ganger.
Nå er det sitatene som får gennomgå.


I den rette ånd for å gjøre bloggerland til et bedre (eg. penere) sted, kommer her et par måter gode sitater kan dekoreres. :: In the spirit of making the blogosphere a better (ie prettier) place, here are a couple of ways to dress up the lowly blockquote.
                                                                                  Annie :: BlogU

Så dette er da en test. Til vanlig skriver jeg i LiveWriter (anbefales igjen!) og om dette virker, så er det fordi det faktisk er samsvar mellom programmet og bloggermalen jeg har knotet med etter hva jeg fant hos Annie :: BlogU.

Ikke bare det, men Annie :: BlogU har mye annet spennende å tilby for den eventyrlystne og nyskjerrige i bloggerland.

...smånotater på sia...

Sånn som disse smånotatene som skal dukke opp på siden av teksten. Er jo litt spent på om det lar seg gjøre?

Jeg kan ikke love at jeg skal bombadere med sitater og smånotater om dette virker. Men i det siste har jeg savnet en litt penere utforming på sitater jeg har gjengitt for dere.

--- testing -- testing --- testing ---- testing --- virker!!!

Now and then I wander the web to read and learn more about how to manipulate a website, a design, a blog like blogger.

I wrote about signatures earlier. Now I'm looking at quotes. I do like when the quotes give better credit to the writer/ speaker when standing more on its own in a blog.

I'm testing to see if the code I found at Annie :: BlogU is working for me, and if it works with LiveWriter.
Isn't the pullqouotes fancy?

And the testing works fine!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til du kommer - om noen få dager - kanskje vi må bestille litt dårlig vær så vi kan leke inne/drive med opplæring med god samvittighet? Eller forresten, det går bra i fint vær og ;-)

    SvarSlett