10. juli 2010

sommer & strand :: summer & beach

walking :: gåtur

Tidlige sommermorgner kaller for gåtur retning standa.
Jeg som har fått meg så kjekke gåsko, nyter hvert skritt.

På standa kan en ikke ha sokker og sko på.
Jeg vasset i strandkanten og plukket hvite skjell til en sirkel.

sea water :: vassing

sea shells :: skjell

shell circle :: skjell i sirkel #1

Jeg stod med andakt midt i sirkelen.

shell circle :: skjell i sirkel #2

For meg var det en ny erfaring å sette sammen elementer i naturen, fotorgrafere for så å gå fra det uten mer tanker om hva som kommer til å skje.

shell circle :: skjell i sirkel #3

insp
Jeg vant et sommerkurs. Ganske så overraskende, men gledelig. Første ukes tanker og introduksjon til mandala mapping lå til grunn for denne sommerlige gleden.

1 kommentar:

  1. Hei.Koselige bilder.Koselig å plukke skjell.Nydelig dag på Frei i dag så spørs om det blir en strand tur i dag.Ha en riktig fin Sommersøndag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett