11. juni 2011

nordiske føtter i juni

Det passer vel med at når bloggpennne skal taes fatt igjen, så står det juni og en uke med nordiske føtter på kalenderen?

Dessverre har det ikke blitt noen "forhåndsreklame" i tide før dagen er her, men jeg gidder ikke grave meg ned av den grunn. Godt at dagen er her!

føtter i juni :: 1/7

Jeg tar fortsatt en del bilder med mobilen/ iPhone og favorittverktøyet Hipstamatic. I dag (og denne uken) er det mulig å få kjøpt de mest populære linsene og en film fra slike spesialpakker som en bare fikk kjøpt en viss periode før. Da jeg fikk mobilen, var det en linse som ble rost mye, men som jeg ikke kunne få tak i. Nå har jeg den, - Melody, - fra før jul i fjor.
Hurra, hurra!

Denne uka blir det ikke bilder av hvite eldgamle joggesko. Nye kom min vei for en uke siden, - på tilbud og veldig klare for sommerens gåturer og veikantens løpeturer.

nordiske føtter-knapp  en uke :: 11.-18.juni 2011

Hvis du vil være med og ta noen bilder av føttene og hva de gjør denne uka, som en form for selvportrett og her-og-nå dokumentasjon, så kan du bruke bloggen din og/ eller flickr-gruppa. Fint om du linker/ legger igjen en kommentar så jeg får sett hvor du står og går.

Tema er som vanlig frivillig og lar du deg inspirere, er det fint!

info
* flickrgruppa
* tema søndag: blomster
* tema onsdag: grønt

2 kommentarer:

  1. Anonym2:44 p.m.

    Begynner vi i dag? :) Eg er klar!!

    SvarSlett
  2. Anonym8:11 p.m.

    Takk for svar! Mulig eg berre er litt treig.. hehe.. I alle fall, så er eg med! :)

    SvarSlett