3. februar 2006

Jeg holder ikke bare på med strikking om dagene, men disse sokkene er bare så meg:

sokker med hjerter

Spesielt godt likte jeg mønsteret (både i grått og hjertene) i vrangborden:

the cuff

Først plukket jeg garn fra samlingen/ lageret mitt for å se om jeg trivdes med mønster/ pinner/ størrelse, og så, etter å ha strikket litt mer enn en halv sokk, tok jeg turen i garnbutikken og fikk tak i et nøste til av det grå garnet.

Jeg står på reisefot denne helgen og pakker ned sokkestrikkingen i håp om å få en eller to sokker ferdige, - kanskje i løpet av bilturene?
Sting (ArtQuilt gruppa jeg er med i) har treff denne helgen. Her kan kanskje ventes informasjon om (og bilder av?) visse kreative energier når bloggere tar til tastaturet neste gang :-)


I'm not only knitting these days, but these socks are just so-o me.
I love the cuff knitted with this pattern.

First I chose yarn from my stash to see how it turned out, and then I had to get another ball of yarn of that grey , to knit the second sock.

I'm traveling this weekend and hope to get some knitting done in the car...
My ArtQuilt girls will meet all weekend long, - expect some creative juicy outpouring of the energy while back here again :-)

3 kommentarer:

  1. Anonym1:57 p.m.

    spørs om jeg ikke må strikke slike sokker jeg også. regne om til barnestr, kanskje? kos dere på treff - er det flere av Stingjentene som blogger forresten?

    SvarSlett
  2. Du må nok strikke dem, ja!

    Har ikke fått noen medlinger om flere bloggere. Men kanskje snart?

    SvarSlett
  3. Anonym5:29 p.m.

    Måtte bare finne frem garn til disse, ypperlig bursdagsgave til en av mine nieser.

    SvarSlett