31. juli 2006

WR '06: summary and new pledge :: sammendrag og ny avtale

So, after much thought this last week, I've decided to resign for another two months and try to refashion my wardrobe without buying new cloths.

I took the pledge in May. 

June and July have passed by without me buying anything new, - great!
The summary for these two months:
An apron from fabric in my stash
Flowers to spice up my clothing
A jeans jacket refashioned
Summer jewelry and started on a croched bikini top with yarn from my stash
Painted on the boy's T-shirt 
(and a guest: my friend's refashioned shirt/ summer top)

I really, really could do with some new, just plain T-shirts since I threw away some old ones when traveling in the USA to get more room for gifts in my suitcase (and a coffee machine...)
I guess I have to ask family and friends for a donation of used T-shirts to alter?

WR06 - 2 mnd avtalen

Så, etter mye tenking siste uka, har jeg igjen bestemt meg for at skal det skje noe "nytt" i klesskapet mitt de neste 2 månedene, så skjer det etter omsøm og/ eller fordi jeg har funnet klær på loppemarked/ fretex eller har fått dem (helst brukt) av familie og venner.  

Jeg sverget eden i mai. 

Juni og july har gått uten at jeg har kjøpt meg nye klær, - toppers!
La meg se, - hva har jeg fått gjort i løpet av disse to siste månedene?
Et  forkle sydd av stoff fra lageret
Blomster for å pynte opp i garderoben
En omsydd jeans jakke
Sommer smykker og starten på en bikini topp heklet av garn fra lageret
Endelig malt en av guttas T-skjorter 
(og en gjest: en omsydd T-skjorte/ sommer topp)

Jeg kun virkelig trenge noe nye, helt enkle T-skjorter siden jeg kastet gamle da hjemreisen fra Usa kom, - jeg trengte mer plass i kofferten til gaver (og en kaffemaskin...)
Antar at jeg får spørre familie og venner om en donasjon i form av brukte T-skjorter klare for farging/ omsøm?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar