13. september 2006

Pinkish update :: rosa oppdatering

Remember the pink bracelets I made, but didn't show you how it looked on the wrist?
Minnes du de rosa armbåndene jeg lagde, men ikke fikk vist hvordan de så ut på armen?

pink ribbon :: rosa sløyfe armbånd

I promised to give a bracelet to the first one who followed the tutorial and made a set of bracelets.
This goes in the mail to the one who made these.
She made a lot of them, but she can surly use one more for herself, don't you think?

I've decided to make another set, so if you'd like one, I'd mail out five more to the first ones who ask for them.

OktoberRosa

Disse armbådenen er inspirert av tanken bak OktoberRosa.

Jeg lovte å sende et armbånd til førstemann som fulgte beskrivelsen og sydde et sett med armbånd.
Dette her går i posten til damen som sydde
disse.
Hun sydde masser av dem, men kan sikkert trenge ett til på sin arm, tror du ikke?

Jeg har bestemt meg for å sy et sett til, så hvis du vil ha, sender jeg ett i posten til de fem første som spør / legger igjen beskjed her.

7 kommentarer:

  1. These bracelets are so beautiful. My DD got one from Elisabeth Augusta, but now I too want one. So perhaps mee????
    I love what you are doing in october pink.

    Disse armbåndene er så flotte. Min kjære datter fikk et fra Elisabeth Augusta, men jeg har jamen også lyst på et. Så kansje jeg får et av dine. Jeg synes det er så fint det du gjør ifm denne aksjonen

    SvarSlett
  2. maybritt, - you'r on the list .. er på lista :-)

    SvarSlett
  3. Anonym2:26 p.m.

    Kunne tenkt meg et jeg også . Teppet du lager blir utrolig fint - tror jeg skal ha noe bidrag der ;-)
    All respekt for det du gjør for Rosa Sløyfe Aksjonen .

    SvarSlett
  4. Anonym5:25 p.m.

    Her sitter jeg med Elisabethaugusta sitt på hånden, men skulle ønske et som du har laget :-)Det er noe spesielt med å ha noe fra noen en liker godt !
    Det er godt å ha på EA sitt også! :-)

    SvarSlett
  5. Anonym5:32 p.m.

    tror jeg kopierte feil adresse på innlegget mitt :-)

    SvarSlett
  6. Anonym7:44 a.m.

    Disse armbåndene er så utrolig flotte, har du kanskje et igjen til meg? :)

    SvarSlett
  7. Anonym9:00 p.m.

    Hei,. Jeg har fått armebånd fra Elisabeth Augusta, men kunne gjerne
    tenke meg et fra deg også.
    Marit i Stavern.

    SvarSlett