8. oktober 2006

studio friday : board :: oppslagstavla

From  Jill: STICK IT TO THE... BOARD! for studio friday
Fra  Jill: fest det til ...oppslagstavla! for studio friday



I don't have a board in my studio. 
I use my books to take notes and stick notes and memorablia between its pages.
I also use my camera nowdays as a kind of sticking inspiration I get while wandering around, to my memory.
Like this photo of a wet road and signs of fall.

Jeg har ikke noen oppslagstavle.
Jeg bruker bøker til å notere ned og stikker inn notater og annet verdt å huske, mellom sidene.
Jeg bruker også kameraet mitt nå om dagene, - en måte å feste inspirasjoner jeg får mens jeg vandrer rundt, til minnet.
Som dette fotoet her av en våt asfaltbit og tegn på at det er høst.

1 kommentar:

  1. Anonym8:14 a.m.

    Fikk du opplysningen jeg sendte ang bidrag til Oktober Rosa? Lykke til med auksjonen, vi får krysse fingrene på at det kommer mange penger inn!!

    SvarSlett