26. november 2006

the end of the mystery :: slutten på gåtesømmen

Nå er det en uke siden årets julegåte fant sin løsning på Quilt Design.

Hvis du har lyst til å la deg overraske og sy en og en del av gåten, så advarer jeg deg: Disse linkene vil ta deg til et par flotte resultatene.
Sølvi har dokumentert mange deler av gåtesømmen, og det ferdige resultate ser du her.
Jeg fant Elisabeths løsning her .

Jeg vet flere av denne gåten som snart er løst, enten som en gåte eller som et vanlig mønster.
Hvis du forteller meg om det, så setter jeg inn link til siden din her.

~ ♥ ~

It’s a week since the mystery quilt came to an end at Quilt Design.

If you still want to sew it as a surprise, I’ll warn you: These links take you to some great results.
Sølvi has written about her stepst towards the solution, and she finishes it here.
I also have seen
Elisabeth's solution here.

I know there are more in the making, as a mystery or as a reguar pattern.
If you tell me, I put a link up here.

1 kommentar:

  1. Anonym6:16 p.m.

    Julegåten ble kjempelekker! Likte godt det moderne uttrykket!
    Jeg fikk aldri åpnet den PDF.filen ordentlig - det ble bare prikker der teksten var.... Nuvel - det er jo meg!

    SvarSlett