6. februar 2007

smykkekurs :: jewelry class

Søsteren min feiret sin 40års dag i oktober, og vi tre andre søstrene gikk sammen om å spleise på et smykkekurs til henne. Vi tre måtte selvfølgelig også delta, for Hilde Eggen Thorseth er en utrolig dyktig smykkedesigner her i Tønsberg.
(Beklager kvaliteten på bildene, - sånn er det når en bare har mobiltelefonens kamera med seg.)Her først er et bilde av gebursdagsjenta med læreren.

necklace : # 2 : halsmykke

The birthday girl and the teacher:
My sister had her 40th birthday on October last year, and we three other sisters gave her a jewelry class with us and jewelry designer Hilde Eggen Thorseth.
(Sorry for the quality of most of the photos, - I had to take them with my mobil phone camera.)


necklace : # 4 : halsmykke
The birthdaygirl's necklace, and then a blue necklace from on of my other sisters.

Jubilantens smykke, og så det blå halsbåndet en av mine søstre laget.
necklace : # 3 : halsmykke

Så spiste vi middag. Jeg hadde bare lyst på en liten rett. En bakt potet hørtes lite og godt nok ut... og så kom servitøren med denne utgaven av stedets bakte potet!
baked potato :: bakt potet

We went for dinner after the class. I just wanted something small. A baked potato sounded smallish enough... and the the waitress came with this portion!

Siste bilde, tatt hjemme med "ekte" kamera, er av smykket jeg laget, med masse farger, masse knapper. Akkurat meg her og nå.

My necklace back home, - lots of colors, lots of buttons.
necklace :: halsmykke

4 kommentarer:

  1. Anonym9:10 a.m.

    Så heldig søsteren din er. Flott presang. Og smykket du har laget er bare helt fantastisk. Flotte farger!

    SvarSlett
  2. Anonym6:01 p.m.

    Så morsom gave til bursdags"barnet". Sikkert kjempegøy å være på et sånt kurs, og så flotte smykker dere laget! Broderistingene under her var også fine, ser morsomt og utfordrende ut. Jeg plundrer mange ganger med å legge igjen kommentar hos deg, men jeg er innom og følger med :)

    SvarSlett
  3. Anonym1:15 p.m.

    Tøft smykke!! Likte kjempegodt at du hadde brukt knapper :O)
    God helg!

    SvarSlett
  4. Uaauuu !!!! Very beautiful :))))Very original the necklace with the buttons!

    SvarSlett