6. februar 2007

uke # 1-5 : TAST : week # 1-5

Her er broderstingene mine for uke 1 , uke 2, uke 3 , uke 4 og uke 5 i TAST utfordringen fra Sharon B/ in a minute ago.

tast #1-5

Nå er er også broderistinget for denne uka, uke 6, lagt ut på sia.

Jeg utsatte starten lenge, men når jeg til slutt satte meg ned og broderte, ble det veldig morsomt. Virker kjent?
Det var ganske artig å plukke ut tråd, bakgrunnsstoff og få stingene til å passe. Jeg tittet i arkivet med stingene. En liten variasjon og broderstinget ser ut som noe helt annet.

Prøvelappene er for mitt eget "arkiv", og det er supert at man kan ha litt moro i prosessen.


Here are my stitches for week 1 , week 2 week 3 , week 4 and week 5 in the TAST challenge from Sharon B/ in a minute ago.

The stitch for week 6 is up.

I procrastinated a lot, but when I finally sat down and did the stitches, I had great fun in doing the matching of tread, fabric and stitch, and also look in the stitch dictionary at the variations that makes a simple stitch look so different.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar