1. mai 2007

sokker 2007 :: mars :: socks 2007

Endelig!
socks : mars #1: sokker2007
Her er marssokkene fra sokker2007.
Jeg fant ikke mønsteret på 'nettet, men det var allerede så mange flotte bilder av sokkene rundt omkring at jeg syns jeg fikk tak på flettemønsteret. Håper at de blir godkjent?

De er liksom en raggsokk med en liten overraskelse.
Morsomt.
Disse er for store til meg, for de er strikket med en tanke om å legge dem til julegavene.
Er kommet litt i bakleksa der også, så det er godt med et lite tilskudd igjen.
socks : mars #2: sokker2007
Til nå så har jeg da strikket sokker for januar, mars (her) og april.
Februar mangler en sokk i paret og ligger et eller annet sted ... flytting er ikke så greit allikevel, nei.
Oppskriften for mai er avslørt, - takk til Anne Grete for stilige sokker!





I'm done with the pair for March in the Socks2007 along.
Struggeled a while with the pattern since I could not fint it on the 'net anymore.
But many bloggers had knitted the socks already, so I tried to figure out the pattern on my own.

I'm in love with the simplicity of how the ordinary "raggsokk" pattern could be changed into this surprise.
Onto the next sock, the pattern for May is up on the site, - Anne Grete made it for this along. Great!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar