5. oktober 2007

fredagsplan :: friday's plan

I går var det tidlig til byen.
På vei fra Kreftforeningen og mot Tønsberg Blad, fant jeg denne på veggen, rett nedenfor sushistedet til Marthe.
for tone :: street art
Litt sterkt, - og for @tone som er så gode på å finne og samle slik flott gatekunst.

Det er en travel dag i dag, - jeg driver jo egentlig å flytter inn i ny leilighet, har jobben i barnehagen, ungene har høstferie, oktoberrosa er på lufta og i morgen reiser vi med ti toget til Bergen, retning Stord og bestekameraten min, Elisabeth Augusta.

Stua skal males før innflytning, sa far. Og jeg som var så lykkelig fordi jeg kunne flytte "rett" inn!
Badet må taes, - dusjkabinett er kjøpt på salg allerede, men det er liksom noe annet.

Så nå står maling og diverse utstyr klart, og takket være stødige foreldre, så blir stua pyntet på i neste uke før vi virkelig flytter "alt" inn der etter fra 15. oktober.

Jeg skal pakke koffert med stoff og materialer til reiseminner fra Barcelona med Sting, - joda, jeg holder på.
Forresten, skjerfet ble akkurat passe langt for meg med hjelp av to bunter.

Ha en flott fredag!

~ Merete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar