29. januar 2008

4 :: gleder :: happiness

the moon :: 52-4 :: fullmåne

Denne gangen gleder jeg meg over å ha så mye vakker natur rundt meg.
Det kan være sjeldne øybelikk som fullmåneskinn over rolig hav og tid til å stoppe opp i strandkanten.
Det kan være vindblåst hjemtur over jordet i samvær med familie og venner.

walk home :: 365sp-28 :: hjemtur

This time I find happiness and celebrate the beautiful nature that surrounds me here.
A rare moment with full moon by the seaside and time to stop for a while.
A windy walk home, crossing the fields, together with family and friends.
 

spc :: celebration

3 kommentarer:

  1. Oh, I love the picture of the moon; it reminds me of an Edward Munch painting! :-)

    SvarSlett
  2. Tøysete tenåring eller ikke. Det er et veldig fint bilde av mor og sønn.
    Det lyser glede lang vei.

    SvarSlett
  3. I love the photo of the moon reflecting in the water - beautiful!

    SvarSlett