12. januar 2008

ny morgen :: new morning

happy birthday :: gratulerer

i gårkveld + i dag :: last night + today

morning :: god morgen

"Morning has broken" kan Cat Stevens og Betty synge så mye de vil; - her er det en stille morgen, tidlig og fortsatt nattemørkt utenfor rutene.

En slik morgen, men kaffe innen rekkevidde og bloggehumør på kjøkkenet hos Elisabeth Augusta, er verdt å dokumentere.
Spesielt når mange av stoffene i denne lappeduken er kjente fra eget lager, fra gode venners samlinger og tider som en gang var.

morgenkaffehilsen fra
~merete

"Morning has broken" can Cat Stevens and Betty sing as much as they like; - here the night is still knocking on the windows, it's quiet and early.

A morning like this, with coffee at hand, in the mood for a blogpost and by the kitchen table at Elisabeth Augusta, needs a few words.
Especially when so many fabrics in this tablecloth is know from own stash, from friends stashes and times that once were.

8 kommentarer:

  1. Næææ...er du hos Elisabeth igjen. Neste gong vil eg og :)

    SvarSlett
  2. Det hadde vært kjempekos!!!

    SvarSlett
  3. Anonym8:17 a.m.

    Hever kaffekoppen min med dere. Koselig å være to-som hos hverandre, helt klart. Bare synd tiden flyr så fort :o)

    SvarSlett
  4. Eia var jeg der!
    Deilige håndarbeider blandet med glass og stearinlys er drømmen en vinterdag.

    Kos dere!
    ...men søl ikke på duken jeg har brodert :-)

    SvarSlett
  5. Så koselig dere har det! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Hei - så koselig dere har hatt det. Ville bare si at du med din farvebruk gir masse inspirasjon, for ikek å snakke om julegåtene du lager så derfor har jeg nominert deg til Make my day award. Se mere i bloggen min. http://solvi01.blogspot.com

    SvarSlett
  7. For å si det sånn :) Den beste musikken jeg vet om er avslått kjøkkenvifte :)

    Betty

    SvarSlett
  8. Marita, - ja, tiden flyr og nå er det over... koselig var det, da.
    Kari, - vi sølte ikke på den fine duken, bare beundret den med jevne mellomrom. Du skulle vært der...
    Sølvi, - takk! *rødmer*
    Betty, - er så enig ;-)

    SvarSlett