28. februar 2008

ferie til ende :: end of vacation

Det tar jaggu tid å få samlet seg etter ferien. Jeg trodde det skulle gå rimelig greit, men her står fortsatt noe bagasje på stuegulvet.

Her kommer et mimrete tilbakeblikk, så er du lei av innlegg fra reiselystne bloggere, kan du svitsje til en annen blogg med en gang.

girlfriends together

Fornøyde damer i kjær stoffelig aktivitet under markisen og med litt sol her og der. Mye væske er nødvendig når varmen er intens, - her gikk det i mye vann, en del kaffe på morran, cola som dere ser, og så litt fra boks og fra flaske. Legg merke til smart patent for å unngå dråpedrypp på duken.

something to drink :: 365-11.02 :: litt drikke shopping :: 365-13.02 :: handling

Sydamer bør ta tur til sybutikk. Her ble til og med vertinnen overrasket og har nå funnet et attraktivt sted for sin quilteglede. Jeg kjøpte litt tråd av den typen som gikk i posten til en fra vår venninnegjeng.

Har man anleding til å få med seg fotball "live" på pubben rett rundt hjørnet, så bør en få med seg opplevelsen, ikke sant? Første lørdagen myste vi nøye hele kampen igjennom, jeg og Elisabeth Augusta. Neste lørdag så vi oss gjennom en god spansk øl før vi returnerte til terrassen, Kari og jeg.

football pub #2 football pub #2

loro park wild

Mye "skummet" å se av ville dyr i Loro Park, - vi kunne klappe de villeste i fast format.

Her er litt utsikt og litt innsikt: Toppen av Teide med snø en klar morgen og den flotte adventsmystry-puta til Kari.

teide lovely pillow

Den siste kvelden som firerbande skulle ganene fristes (igjen) og så var de shush-hush og hjem med de to midterste.

Kari og jeg ble overlatt til eget selskap, pluss en gutt som kunne kokkelere på kjøkkenet til tider.

Flere bilder fra ukene hos Kari kan sees i fotobloggen, hos Elisabeth Augusta, Wenche og hos Kari.

Takker for fine stunder, jenter, - ikke mulig uten deg, Kari!

friends :: 365sp-16.02 ::venner

We had lovely days, the boy and I, with these good friends of mine at Playa San Juan where Kari has her home in the south.

3 kommentarer:

  1. Anonym8:44 a.m.

    velkommen tilbake fra tur. Flotte bilder. Deilig med ferie med gode venner, vel unt!

    SvarSlett
  2. Takk for at du viste bildene, det er godt å se at dere koste dere. Og ja verandaen til Kari er deilig:-)).

    SvarSlett
  3. Det er fem dager siden dere dro. Ingen flatsenger i stua, ingen gutt ved grytene, ingen kø ved PCen.
    Bare stillhet og masse tid for meg selv.
    Tid til å lytte til musikk. På min nye iPod! Superduper presang!

    Takk for noen flotte uker!
    Takk for at du deler bilder med resten av bloggverden!

    Klem sørfra

    SvarSlett