25. februar 2008

vel hjemme :: back home

Vi er vel hjemme og prøver å orientere oss i hjemmemiljøet:
Litt tungt å komme ned i egen seng (mye å prate om), litt tungt å stå opp (ny dag og med skole/ jobb/ faste rutiner som kaller) og litt godt med kaffen i kjent kopp også.
Så var det bare å innse at ferien hos Kari (takk, Kari!) er over for denne gangen.
*sukk*

Men før vi kom hjem, het mellomfasen "reise".
Her et snikglimt fra flyplassen rett før jeg får panikk og tror at vårt utsatte, men oppsatte fly har gjort seg ferdig med ombordstingningene og reist... uten meg.
waiting :: venting

Godt at jeg har gutt med klart hode og hjelpsomme medreisende: Dobbelt oppsett på "gate" og enda mer forsinkelser.

~ Merete

We are back home after relaxing days with Kari. We have to adjust some, then we're back into the normal rutines of life here.

4 kommentarer:

  1. Det er ikke så lett alltid nei. Hils gutten fra meg, han er flink som får mammaen sin velberga hjem ;.)

    SvarSlett
  2. Brun og fin tross noen dager februarregn.
    Borte bra men hjemme best.
    Vi ses snart igjen!

    SvarSlett
  3. Ja er det ikke rart med det der og komme hjem... det er både godt og trist på samme tid.

    SvarSlett
  4. Velkommen til norge igjen.
    Jeg skulle gjærne ha hadt din e post adr da jeg hadde ett spørsmål?
    Men jeg fant den ikke !
    Ha en kreativ dag

    SvarSlett