9. februar 2008

mere blonde :: more lace

lace :: barcelona :: blonde

Her er blonde tilskylling i vasken. Jeg syns det gikk veldig greit å få ut limet, - gjorde det forsikte, for blonden er skjøre greier.

Etter vask spente jeg den opp med kanppenåler på et håndkle og på senga.
(Beklager den orange fargen på håndkleet, - tenkte ikke på fotogen bakgrunn da jeg grep inn i håndkleskapet.)

Hullene jeg fant, kunne jeg sy forsiktig over med symaskinen.

lace :: barcelona :: blonde

The lace got a good rinse in the kitchen sink. I was very careful and found it washed rather quickly out.
I grabbet a towel (sorry for the color, didn'd think of photographing and backgrounds right then) and pinned it up on my bed.

I could sew the holes carefully with the sewing machine.

~ Merete

8 kommentarer:

  1. Anonym8:45 a.m.

    Dærsken, så sart og såååå nydelig det ble! *dån*
    Sitter her spent på videre bruk av herligheten.

    SvarSlett
  2. Anonym8:25 p.m.

    Oj, den där blev ju helläcker!!! och det orange tänkte jag inte ens på innan jag läste texten, hihihi... KAN möjligen bero på min bomullsförkylningshjärna också, eller? ;)
    Må så gott... värmländskan... kramis ngn som helst skulle vilja va frisk - igår ;) och testa det där mystiska du sydde där, ja... ;)

    SvarSlett
  3. Anonym8:29 p.m.

    Helt fantastisk flott Merete!! Jeg er imponert over hva du skaper med tråden. Er helmatt av beundring her jeg sitter. Klem GRete

    SvarSlett
  4. Superflott blonde Merete. Jeg ser frem til å se hva du skal gjøre videre med den :-)

    Tusen takk for nydelig nål - den kom frem i dag - og jeg har nettopp blogget den. Du og du hvor fin den er på den svarte jakken min, så den skal jeg nok bruke mye :-)

    SvarSlett
  5. Du så fint, men hva skal det bli??? *spent*

    SvarSlett
  6. Utrolig vakkert!
    Du er virkelig en kunstner.

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelige kommentarer!
    Blondeb (ca 30 x 90 cm) er utfordringen Sting fikk fra Güterman (se medlemsbladet nr 1/2007). Nå er den blitt med Bente, i Sting, til fotografering, og så skal den stilles ut på Olavsgård på årsmøtet 4.-6. april.

    SvarSlett