11. februar 2008

tomt :: empty

Etter forrige ukes quilting og maskinborderi, hadde jeg samlet denne haugen med tomme trådsneller.

spools :: stash :: trådsneller

9 tomme til sammen, - ikke verst bruk det, vel?

Jeg brukte så mye blått til tårnteppet at jeg måtte faktisk hente inn en spole til fra butikken (hente = kjøpe i mitt tilfelle).
Og det gikk mye tråd i blonden selv om jeg syntes jeg hadde sydd mye på den fra før.

Jeg fikk til slutt samlet en del rosa stoff og tok de med til en Sting-venninde som trengte "råsa" stoffer i et prosjekt. Hun håpet på å finne et "bedre utvalg" hos meg og en til, enn om hun måtte ut i butikken.
Kan ikke skjønne hva hun tenkte på?

Tomme trådsneller bruker jeg også for å si at Tor og jeg har tatt turen ned til Tenerife og Kari. Det kan bli litt tomt her i bloggen mens vi bruker tid sammen med Kari, Wenche og Elisabeth Augusta.

Ha en fin uke!

~ Merete

My stashreport for this week, is of my epty spools, - now 9.
Lots of threads were used in the tower quilt.
I had to buy a new ligth blue thread last week as all I had was gone before I was done quilting.

The son and I will be on vacation for the two next weeks, - at Kari's haouse with theese girls.
Have a nice week!

1 kommentar: