1. februar 2008

takk og takk :: thanks and thanks again

Dere er bare så supre! og etter hyggelige og egosmørende svar i kommetarene om hva det er dere liker når dere kommer på besøk i bloggen min, så vet jeg nok mer om hvorfor jeg blogger som jeg gjør. Jeg skal legge meg i sælan og bestrebe samme tilbudet i mitt neste og tredje år her på blogger.

Som jeg skrev, så ville jeg trekke ut en av kommetarene som ble lagt inn mellom 26. og 30. januar. Må tilstå at jeg tellet med gratulasjonene på 31. også.

Tilsammen ble det 32 kommantarer (mine egne teller jo ikke).
Jeg brukte randomdotorg som hjelper denne gangen.

31.1-08-random

You are so great and after your nice and egobusting posts on why you like to visit my blog, I really know why I blog as I do. I'll try to keep up the style as the third year on blogger comes around.

As I said, I would pick one of the comments you'd put in my blog between 26. and 30. of January. Have to admit I counted the congratulations on the 31. too.

There were 32 comments all in all (mine doesn't count, you know).
I used randomdotorg to do the drawing for me this time.

Since this blog is 2 years old, going on three, I decided to go for the three at the top of my list, hit the button with "randomize" and... Big surprise!

Siden denne bloggen her er 2 år gammel og går inn i sitt tredje år, bestemte jeg meg for å plukke de tre på toppen av lista, trykket på knappen med "randomize" og ... Stor overraskelse!

31.1-08-random-resultat

Gratulerer, Lovise, takk og takk, - der havnet du på toppen av lista!
Hanne, takk så mye til deg også, - og gratulerer!
Og for hell og lykke i året som kommer, - gratulerer og takk, oHelene!

Trekningen ble foretatt i går som lovet. Her kan dere se.31.1-08-random-tid

Congratulations and thanks, to Lovise, Hanne and oHelene, for the comments.
This were done yesterday, as promised and as you can see.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar