1. februar 2008

for lovise

milestone gift :: jubileumsgaven

Lovise la inn kommentar hos meg og da jeg trakk henne ut i går, lå denne klar og ventet på førstemann på lista.

Den lille veggquilten heter "tegn i tiden" , er inspirert av mørk natt og rød lysreklame samt asiatiske tegn, og er omtrent så stor som et A4 ark.

Håper den faller i smak!

~merete

Lovise made a comment and last night when I picked her out, this was waiting for the first on top of the list.

The small quiltlet, "time and sign", is inspired by dark nights and red lights, and foreign signs, too. It has the size of an A4 paper sheet.

I hope she'll like it!

6 kommentarer:

  1. Heldiggrisen Lovise! Den var flott!

    SvarSlett
  2. Heeeei!!!
    Tusen tusen tusen takk! Og så jeg som aldri pleier å vinne noe....
    Nå ble jeg kjempeglad altså. Du snakker om fin start på helga. Takk igjen Merete for alt det flotte du deler med oss. Gleder meg til å få overraskelsen i posten. En knallgod helg til deg!!
    Klem.Den ser suuuuper ut. Spennende:)

    SvarSlett
  3. Så stilig - den minner virkelig om en natt i byen :-)

    SvarSlett
  4. Åååå så nydelig! Lovise er heldig som får ha en ekte Merete Veian på veggen.

    Jeg vet ingen som er mer overraskende i uttrykket enn du, Merete. Bildene dine byr på noe nytt hver gang en ser på dem.

    SvarSlett
  5. Utrolig vakkert! Du får til så mye med din ubegrenset talent! Kos deg i helgen!

    SvarSlett
  6. Anonym8:39 a.m.

    Å, så flott den er. Liker så innmari godt de "fantasi"quiltene dine! Kan liksom ikke bli ferdig med å se etter hva du har gjemt der. Lovise kan glede seg.

    SvarSlett