1. mars 2008

mønster :: pattern

Konkuransen er over, men motivet er artig.
En tilståelse fra meg: Jeg har sydd (knapt) fire sting på broderiet mitt mens jeg var sydover. Tanken var å sy meg ut mars.

march :: stitch 2008 :: mars            mønster fra Marita for Mars

Godt lys og i hyggelig syselskap burte jeg ivret på syfronten.
Noen ganger er det rart hvor fort en glemmer hvordan en sjøl er: Jeg vet jo at ferietid i varmen fort får meg til å ty til bøker og at aktivitetsnivået i solskinnsvarme knapt rekker til litt hekling og strikking som krever minimalt av tenkeaktivitet.

Godt at det finnes prosjekter som dette, da.
Etter to opprekk (sa jeg tankeløst strikking?) måler den lilla lappen omtrent 15 cm x 15 cm. Det var hva flittinge hender fikk til i ferien.
Pluss fire sting, selvfølgelig.

1 kommentar:

  1. Så deilig det ser ut med sol og varme. Og ferie er jo ferie, da skal man gjøre det man har lyst til. Ofte er det slik hos meg også at da hviler både strikkepinner og synål. Litt rart i grunnen, for ellers ønsker man seg jo bare enda mer tid til disse sysslene...

    SvarSlett