26. mars 2008

tomt :: empty

Litt tomt, på en måte.
Jeg hadde ikke tenkt at jeg helt sånn uten å ville det, stoppet opp med både det ene og det andre. En dag tok den andre, og så gikk tiden over i joggeskritt og veien tilbake virket ufremkommelig.

Litt ferietid, litt datajobbing, vegring mot å se seg sjøl gjennom kameralinsa; - joda, det har sine forklaringer selvom de virker aldri så dumme når jeg ser dem på trykk.

Når en holder på med "hemmeligheter" som først kan avsløres inn i framtiden, da blir det satt munnkurv på både det ene og det andre.
Litt dumt, egentlig, for jeg vil jo gjerne dele litt, da.

writing :: 365sp-11.03 :: skriver

I dag er en ny dag og ved siden av konfrimasjonsforberedelser oppdaterer jeg meg på litt på det som har med bloggerlivet å gjøre.
Husker dere posten min om bilder og flickr? Jeg som liker at det er bilder rundt om i bloggene, grubler i blandt.
Her er en artikkel (på engelsk) om bruk av bilder i blogposter scribbit : bedre bruk av bilder i bloggen.

Jeg surfet også rundt på linker hos blogging basics 101.

Godt med litt ny inspirasjon, påfyll av tanker og få rustne kreative hjul til å snurre rundt igjen.

4 kommentarer:

  1. Hmmm, jeg grubler litt jeg også, hva er det du mener??? Har du et taktskifte??

    SvarSlett
  2. Den siste tiden så har jeg visst sittet masse på dataen (jobb+lek+surr) men har det blitt noe bilder av det? Jeg som lovet meg selv å følge opp mer eller mindre daglige bilder dette året? Eller tekst i bloggen? Jeg, som like så godt å vandre i blogger som regelmessig blir oppdatert? Mest et hjertesukk og forhåpentlig ikke et taktskifte!!!

    SvarSlett
  3. VI kan danne en klubb. Jeg liker også blogger som oppdateres ofte, men har ikke så mye å melde for tiden.
    Tusen takk for kjempegod link om navning av bilder i bloggen.

    SvarSlett
  4. Award i bloggen min...
    PS det heftet du lager ser veldig lovende ut, for en god ide det var!

    SvarSlett