29. mars 2008

arbeid :: work

Her er resultatet (i råutgave) av de siste ukenes arbeide.

work :: arbeid

Som tildigere skrevet, så nærmer årsmøtet seg, og dette heftet skal, ferdig kuttet og montert, bli med meg innover til Olavsgård neste helg.
Her er mange godbiter dokumentert avbildet fra årene med StingArtQuilt. Vi har også samlet det beste fra hver og en av oss Stingjentene. En historiebok, på en måte. Denne utgavens søster og mange flere, håper vi Stingjentene skal glede dere som legger veien om utstillingslokalene. Har hørt rykter om at medlemsutstillingen blir stor, - gled dere!

Dette skriveriet er mye av grunnen til at jeg har vært så taus, tror jeg. Strever man med ord et sted, så er det ikke så mange ord og tanker igjen til andre steder.
Men det er nå bare noe jeg tror, da.*

Og litt privat:
Jeg betraktet både gamle og nye bilder og fant ut at den overgrodde sveisen var moden for en utskiftning. Ta en titt og se hva du syns om den nye hårsveisen min.

Ha en fin lørdag!

~merete

*9na skriver et flott innlegg om meningen med bloggen, - og jeg tar det til meg: Dette skal ikke være en unnskyldning for at jeg ikke har oppdatert så hyppig som jeg sjøl har hatt ønske om. Blogging skal forstatt være til glede for meg først og fremst, og så litt for dere som har kommet så langt i teksten min.
Der fikk jeg den.
Trenger å få et spark på skinnleggen og våkne litt.

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se utstillingen deres. Dere lager bestandig så mye flott. Og det stemmer at det blir kjempemasse tepper til utstilling i år på årsmøtet. Holder på med siste innspurt nå med lister og ting og tang. Det er noen brikker som fremdeles skal på plass for å få et vellykket årsmøte. Vi ses :)

    SvarSlett
  2. Fy søren som jeg gleder meg til utstillinger og hefte og alt omkring neste helg.

    Den nye sveisen din er akkurat sånn som den skal være for deg.

    Og vi trenger ikke unnskylde oss for manglende blogging - men det kan være greit å forklare litt til de som har savna oss, ikke sant?

    SvarSlett
  3. Den nye sveisen er kuul, helt Merete! Jeg gleder meg fantastisk til årsmmøte, mest til å treffe deg og alle de andre, dernest utstillingene og butikkene. Angående blogging så er jeg helt på linje med Elis. Vi må skrive når vi selv føler for det og ikke bli plaget av "flinkeste jenta i klassen syndromet":-))).

    SvarSlett