5. april 2008

ny dag :: new day

Det er tidlig morgen. Mange nerver i helspenn og tanker kvernende rundt i hodet: Hvordan skal det gå i dag, tro?

Tidlig framme på Olavsgård møtte jeg kjente fjes på rekke og rad, og der dukket opp nye med navn som er kjent fra tastaturet. Det er bare så hyggelig!

Vi Stingjentene stod på og monterte utstillingen mens noen (ingen skal nevnes med navn, eller?) lot bankkortet går varm nede i butikkene, og mens andre fikk med seg både suppemiddag og fredagsforedrag.
En kan ikke rekke alt heller, dog fryde seg over de gledene som kommer ens vei.

blogging :: blogger

Jeg tar en kaffekopp, roer nervene innfor dagens åpning og ser fram til en lang og opplevelsesrik dag.

6 kommentarer:

  1. Blir så bra detta vettu. Dratt kort?????? Neeeei, skal bare kjøpe litt tråd i dag jeg.

    SvarSlett
  2. Anonym8:30 a.m.

    Lykke til i helgen. Håper jeg finner deg idag!

    SvarSlett
  3. Hmm er det åpent for hvem som helst på Olavsgård?? I morgen???

    SvarSlett
  4. Anonym7:51 p.m.

    Hei igjen. Det var sååå koselig å treffe deg. Flott utstilling, nydelige arbeider over hele linjen. *søkkimponert*
    Fortsatt God helg og lykke til imorgen også!

    SvarSlett
  5. I just looked at your scrap quilt in you Flickr set. It's very beautiful. Congrats to you and your friend for creating such a beautiful piece.
    xoxo

    SvarSlett
  6. Helt Super Flott Utstilling Merete - jeg er kry av deg :-)

    SvarSlett