16. mai 2008

papirkunst :: paper art

chocolate :: #1 :: sjokolade

Noen ganger er man en heldiggris!
Denne vakre boksen (orginalen er sjokoladehjerteboks fra Freia) er vakkert dekorert av superdama Elisabeth Augusta :: regnbuesting.
Ord kan bli fattige i slike sammenhenger, men takk!

This lovely box with chocolate hearts (for me, for me!) was decorated by my superhero-lady, Elisabeth Augusta :: regnbuesting.
Words can go missing at times like this, but thanks!

chocolate :: #2 :: sjokolade chocolate :: #3 :: sjokolade

chocolate :: #4 :: sjokolade chocolate :: #5 :: sjokolade

Så hva gjør jeg?
Jo, jeg følger en innskytelse og så har jeg plutselig meldt meg på 8-ukers sommerkurs i klippe-klistre-dekorere-dagbok-notater.
Materiallista er ganske så kreativt utformet, - gleder meg!
Om du spør hva jeg "skal" med "det", så er svaret ganske enkelt: utvikle meg!
Jeg tok et internettkurs for noen år tilbake, og lærdommen preger (quilte-) arbeidene mine nesten hver dag.
Det er sommer, men informasjonen og oppgavene, vil jeg kunne ta vare på og ikke stresse meg gjennom i løpet av de 8 ukene.
Et godt valg for meg, sier jeg.

Noe for deg?

10 kommentarer:

  1. Så heldig du er som får en så vakker gave. Det er sann man burde gjøre for å gjøre gaven til "det lille ekstra" man gjerne vil gi bort.
    Ha en flott helg, og så håper jeg vi kan vise fram de flotte bunadene våre i morgen!

    SvarSlett
  2. What a pretty box. It shows real care and love to put that sort of effort in. Enjoy the chocolates.

    SvarSlett
  3. Dejlig æske du har fået - og dette er ikke kun en kommentat til indholdet - der er lagt noget kreativitet i at lave den, lyder spændende med sommer kurset har det under overvejelse, god weekend.

    SvarSlett
  4. Nettopp! Utvikle seg! Intet kurs er et bortkastet kurs!! Kos deg masse. EA er jammen flink - lækker boks til ei god venninne, fullt fortjent :o)
    God helg.

    SvarSlett
  5. GRATULERER MED DAGEN! Titter innom deg for å ønske deg og dine en riktig flott 17. mai feiring!
    God klem fra meg!

    SvarSlett
  6. TQkk Merete, nå er jeg også med ;-)

    SvarSlett
  7. Beautiful box, and good luck on the Art Journal Course, I think you'll have lots of fun that you can use in your fabric art too later.

    /Hanna

    SvarSlett
  8. Oi! Ja...jeg må innrømme at jeg har lurt litt på hva man skal med sånn "klippe-og-lime-ting" ...men dette var jo kjempesmart! Tiltaler det "ting-skal-kunne-brukes-til-noe-praktisk" biten i meg i tillegg til den estetiske....så mye finere å få enn en standard freia-eske da!!!

    Skjønner godt du ble inspirert!! Lykke til på kurs!

    SvarSlett
  9. Heia
    flotte boks du har fått :)
    spennende med nytt kurs - kor har du funnet det - og kan andre melde på også
    Smil fra monika

    SvarSlett
  10. Så spennende at du skal ut i noe nytt!!! Gleder meg å følge med!

    SvarSlett