12. august 2008

eventyrbroderi :: story book stitchery

Mens jeg er i broderhjørnet (i hodet, - jeg quilter!) så skal jeg lede dere til et artig nytt mønster.

Melly & me har designet et mønster der blokk-motivene er fra kjente barnefortellinger.
Tokyo utstillingen hadde de et spennende teppet, - jeg måtte se flere ganger på det og blokkene.

Teppet til melly & me minner meg om noe av det samme.

Nå som det er ferdig sydd og mønsteret straks er klart, kan du legge igjen kommentar og være med i trekningen på et av teppe-mønsteret og to av et nytt veskemønster.

Tenkte jeg bare skulle si ifra...
Jeg? Nei, her er det nok nå.
Men jeg liker designet, så ideen er lagret sammen med Tokyo-ideen.

postcard: lady, green gras and wings :: damen, grønt gress og vinger

Right now theres a new pattern for a child's story book quilt over at Melly & me. If you leave a comment before Friday, a pattern and two bagpatterns are given away.

I like the design because it reminds me of the quilt I saw from the Tokyo International Great Quilt Festival.

2 kommentarer:

  1. Tokyo-teppet får sommerfuglene til å danse i magen min!
    Takk for linken :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for linker, så mye spennende man kan lage. Jeg fallt helt for postkortet ditt jeg da, knallfint!

    SvarSlett