24. august 2008

tilbakeblikk :: looking back

Dette er fortsettelsen på det forrige innlegget jeg skrev om postiv juli.

knapp-juli

Hos Liv er det litt hverdag og litt sommer - feriestemning, - det blir jo det når en feire bursdag, får sommerbesøk og drar på museum.

Kristin blogger positivt om å sove ute og ta vare på hverandre og tar med en hverdagsbetraktning til slutt:

Dagene våre er som like kofferter
- størrelsen er den samme -
men noen klarer å pakke mer i dem enn andre.

Gudveig blogger om en artig dialektoversetter, - har du sett den? Vinterveden er i hus (så positivt med ved som varmer flere ganger) og fristende jordbær ble til syltetøy.

Heltz blogger om de positive hendelsene i juli og også om gleder bloggerland og bloggervenner gir henne. Mange tanker som er gode å få med seg på veien.

Wenche reiste mye i juli, - ja, hun kom på besøk til meg samme dag som ryggen slo seg vrang. Ikke så positivt at også hun måtte ligge under teppet de neste dagene, men sjekk det lekre teppet hun ligger under! Første julidager var veldig varmt. Hvem ante at mange varme dager skulle følge?

Monika  tar oss med på flere fotosafarier og deler mange positive gleder med oss, - forvunne kuer som er der allikevel, stitcherier i stille morgentimer og besøk hos bestemor.

Hilde blogger om stoff - og male - gleder, stikker føttene i sanden selvom hun har fine sko med sommerfugler på.

Jeg takker alle dere som ville være med og "leke" i juli!
Dere har hjulpet meg å fokusere på gledene i min egen hverdag og inspirert meg til mangt og meget. Fortsett med den positive bloggingen, jenter!

This is a link list and a thanks to all the "focus positive in July"-challenge from me. Heltz and Wenche blog in English, but there are plenty of beautiful & inspiring photos on the other blogs, too.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar