3. november 2008

novemberbanner :: november’s banner

I just LOVE making digital art. Especially banners.
                              ~ Samantha Kira, inspiration & photoshop fun (2008)

Nå som rosamåneden er over, har ny banner kommet på plass. Høstens fine fargerikdom, den vi har hatt så mye av nå før den første frostnatten, får lappesømmen stå for. Her ble det nakne grener etter første snøfall.

Jeg er ening med kommentarer på snøbloggposten. Helst skal snøen komme for å bli, og helst skal det være mest av den på alle andre steder enn midt i veien og der jeg vil parkere.

I november har jeg tenkt at mitt hovedfokus må bli å få julegaver på plass. Å gi gaver kan ta knekken på mang en lommebok. Sånn skal det ikke være. Vi skal kunne gi av ren glede og bare det. En blomst videre på veien.

banner :: november

New banner, – I’ll bring the lovely fall colours with me into November’s darkness and will focus on the gift giving this month.

1 kommentar:

  1. Hei og hei.. Her er det like koselig hver gang jeg kommer på besøk. Vinteren er i fremmasj ja, ikke i tvil her heller. Vi gikk lang tur i går og det var iskaldt i skyggen, men solen varmer enda i le i hvert fall. Men deilig å komme seg ut, deilig å komme inn igjen etterpå.. Og fyre på peisen og se film på dvd...

    SvarSlett