27. november 2008

verksted :: work room

En liten titt på hva som befinner seg på mitt arbeidshjørne for tiden:

work :: arbeidshjørne

Boksen med nisser på og rullen med klistrehjerter, hører årets adventskaledere til. Barna bestilte reprise på fjorårets sjokoladekalender, – en 5 kroners melkesjokolade sammen med skraperute på flax’s julekalender.
ps. Kjøp sjokoladen på rimi/ kiwi til 5 kroner framfor meny der de tar 5.50 for samme sorten. Når du kjøper 5x 24 stk. blir det mange 50-øringer spart!

Strikkearbeider er en halv sokk som sammen med en ferdig strikket brun sokk blir et sokkepar til julegave-boksen. Det er så godt å få inspirasjon til å få ferdig saker og ting.

Det fargerike og det blå-sorte garnet øverst har allerede blitt ett sokkepar, – se de pent sammebuntede strikkepinnene. Midt i alt tok jeg meg tid til å samle strømpepinnene mine i sett på 5 pinner. Ser ut som favoritten, p nr 4, forsvinner fortest fra overflaten og jeg må ut på leting.

På Kremmerhuset fant jeg ruller med hjertebånd. De passer fint til å pakke sommerens vaskekluter, ikke sant? Det blir noen sånne under diverse juletrær i år, sier jeg.

Det er mye en får gjort samtidig som en lytter til god musikk eller får med seg de siste episodene av CSI ved hjelp av pc’en.

A glimpse of my desk/ table last week while I was labeling and packing calendars for the kids, knitting on several half-done pairs of socks and packing some gifts. All this while listening to good music or watching the last episodes of CSI on the computer.

insp ::

* frk snupp :: ufo uker + ufo-innlegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar