28. august 2009

en reise :: a travel

Reisen startet bra, - på flyplassen i Amsterdam mens vi ventet på å fly videre til Birmingham, fant jeg en Starbucks. Hurra!

Nedtur? De fine koppene og kaffen i løsvekt (febrilsk vinking til Marthemor), de jeg såvidt klarte å la stå fordi vi skulle jo tilbake hit… fikk jeg ikke kjøpt grunnet liten tid og lang kø på hjemveien. *sukk*

starbucks mosaic : mosaikk-kant

En quilters blikk lander på designelementer over alt, - enten det er på bar kaffedisken eller på veggen bak kaffegjestene.

 houses :. hus

Jeg fikk høre at det var "få" nordmenn i år, men jaggu snublet jeg ikke over et par kjente og til og med traff en blogger fra Danmark (mer om det senere).

Så kom hjemreisen, og med kofferter tyngre enn tenkt, stappet vi siste inn og fikk presset låser på plass. Syns ikke dere at "instappen" er et mye mer passende ord for å bli "stappa" inn i flyet?

boarding :: instappen

Hjemme, etter fire dager med "bare" quilter, quiltere og tekstiler + massevis av ny inspirasjon, kom jeg hjem og møtte hverdagen. NQF-bladet skal ut og foran øynene og på skjermen vandret bilder av fantastiske tepper/ quilter igjen og igjen.

Tenk, nå først er dagen der for å klappe litt på skatter og virkelig få fanget noe av ideene og inspirasjonen som kom. 

Hurra!work :: mandagsjobb

A few photos to help me remeber what it was like to travel and to be overwhelmed with all the great quilts and quilters at Festival of Quilts, England.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar