23. september 2009

for en brodøse :: for a stitcher

Dette er hva jeg holder på med for englebroderi-damen som jeg skal sende til.

Jeg røper ikke hva det skal bli (ennå) og i hvilke retning jeg skal sende det. Sånt må holdes hemmelig litt til, ikke sant?

(Jeg har forresten sendt en annen hemmelighet i posten i dag, – det er flere som kan glede seg der ute!)

something secret :: noe hemmelig

This is some of what I’ll use in the secrets I’ll be making my Stitcher and mail out as soon as I’m done by the end of October.

I won’t tell yet. Stuff like this got to be secret a little longer, right? 

1 kommentar:

  1. Tusen takk for gaven i posten i dag, skal kose meg med bladet i helga. Skal og gå symaskinkurs med Patricia Iden i helga. Resultat blir å sjå på bloggen seinare. God helg.

    SvarSlett