11. november 2009

takk :: thank you

Kjære danske engel, beklager at jeg ikke har fått sagt takk før. 
Din pakkegave er så vel tatt i motog passer jo perfekt til meg!Jeg lurer fortsatt på hvem du er,for dine hint er gode, men å så vanskelige å knekke.Nå ser jeg fram til avsløringen i neste gave.
I mellomtiden: Tusen takk!Vennlig hilsen din lykkelige norske mottaker.

I forrige uke dukket det opp en pakke i posten. (Akkurat den dagen var det to, men det er denne jeg skal fortelle om.)

"Danmark" sa frimerkene, og deretter stod det fra "Stitcher's Angel", - hurra!

reading :: lesing

Nå kan det hende at engelen min tok en sjans, men om hun har lest i bloggen min (og lett litt), så vet hun at jeg liker å ha en bok eller tre på nattbordet, og at bøker er viktige for meg. Helt på sin plass at jeg har et bokmekre med mitt navn på (og nydelige roser!).

I boksen lå det lekker tråd (skulle tro hun var på arbeidrommet og så hva jeg jobbet på akkurat nå!) og gode karameller. De syns hun at jeg kan suge på mens jeg lytter til musikk fra hennes arbeidsted, - og kanskje filosoferer hvor jeg skal plassere knappen?

to me :: gaven min

* hemmelig gave :: secret gift
* Helen’s stitcher’s angel swap :: broderi-englebytte

There's an angel living in Denmark, who mails me lovely stitchery and other sweet things as part of the Stitcher's Angel Swap.

Sorry for not thanking your last week (when the package arrived), because I loved all of it. The bookmark will be well used, - I'm fond of reading, you know.

You are very clever. I can still not figure out who you are. But I will enjoy the candy while listen to the music from your workplace, maybe stitch some with the threads, and try really hard to think about all the clues.

Until next time, take care.

Love from your happy Stitcher.

music gift :: musikk

2 kommentarer:

  1. Du er heldig, du. For en morsom gave. Jeg elsker pakker med mye smått i.

    SvarSlett
  2. Hehe! Godt at se, pakken er ankommet - Sidste pakke er på vej, og så bliver spændingen udløst :-)
    Mange hilsner, Din Stitchers Angel i Danmark :-)

    SvarSlett