17. februar 2010

trekanter + vindmøller :: triangles + wind mills

Innimellom kan man bli litt forvirret. En informasjon fyller ut den andre, og i etterkant tror en at det er fra samme skribent, men så er de i grunnen to.

Jeg skrev om månedens blokk (vindmøller) som ble til et 13-ukers prosjekt i stedet.

Nå har jeg ventet på at de veiledningene/ tipsene om trekantblokker skulle komme, sånn som jeg forstod det, i forkant av 1. mars.
Ikke rart de ikke kom, - for det var fra en annen dame, som nå videreformilder sømmen av et trekant-blokk-teppe med mer enn vindmøller.

pinwheel sampler quilt along. {button.}

Ikke så dumt, - men jeg kan ikke se at søknaden min om flere timer i døgnet ble innvilget? Ikke det at jeg trenger flere prosjekter, nei. Men.
Jeg må tydeligvis lide valgets kval og ta et lite møte med meg og meg og tiden på bakrommet.

* ps. i quilt :: pinweel sampler quilt along

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar