17. juni 2010

tunikaføtter :: feet & tunic

I dag har jeg sydd første tunikaen etter at jeg ble inspirert av den lilla som jeg kjøpte i mai. Her vil det bli flere tunikaer etterhvert!

Føttene mine smiler :-) tunic :: tunika-føtter

Nå ble tunikaen sydd etter det ene grunnmønsteret i boka til Wendy :: dresses by Wendy. Mønsteret er godt, – det passer meg. Jeg kan se et par småjusteringer for videre og neste tunika-type, men det er faktisk bare et par småjusteringer.

Hurra-hurra!

Jeg prøvde å ta helfigur-bilder, men de ble ikke noe videre, så nå venter jeg og ser om jeg kan få hjelp av ei venninne til å knipse litt.

Nå er også 2 jenteskjørt og 1 soldress til ferdige. Bilder kommer, men kanskje ikke før uti neste uke. Passer bra, for nå kommer snart den lille piken på helgebesøk.

Det er også nordiske føtter på flickr.

2 kommentarer:

  1. Hei!! Nå inspirerte du meg til å kjøpe den boka!! Har sydd ganske mye klær før, men lite i det siste. Kjoler er fint å sy, da blir det antagelig slik man vil ha det.....AnneK:-)

    SvarSlett
  2. Tunika er et slik greit og anvennelig plagg!! Skulle ha kommet på mote for lenge siden:) Gleder meg å se bilde av hele tunikaen din!

    SvarSlett