16. oktober 2010

føtter i oktober :: october’s feet

Er ikke de nye, striped sokkene mine fine?

feet :: #1 :: føtter

Ny runde med føtter (selvportrett) starter opp denne lørdagen, – 16.10.2010.
Det er det samme som før: Vil du være med, så heng på!

Hovedsakelig samler vi bildene på flickr, men har du en blogg og vil bare legge ut bildene dine der (så vi får se dem), så er det helt greit.

Intensjonen er som før: Et nesten-daglig uhøytidlig selvportrett der føttene (og ikke ansiktet) er i fokus.
To dager med frivillig tema, – søndag: skog og mark, onsdag: daglig. Bruk det som inspirasjon om du står fast, eller finn på noe eget.

feet :: #2 :: føtter

Mens jeg holdt på å fotografere, klarte jeg ikke å dy meg og lot føttene posere sammen med tørke-opp-kluten jeg brukte på farge-trykke-kurset i England. Da jeg begynte å farge-trykke for mange, mange år siden, så fikk jeg vite at det var lurt å ha en klut (et stykke stoff) ved siden av som kunne være tørke-opp-klut. Ofte får man seg en pen overraskelse: Stoffbiten kan bli både spennende og fin.

Denne ble da artig, ikke sant?

fabric :: stoff

Gleder meg til å følge med på hvor føttene dine tar deg hen denne uka.

nordiske føtter okt 2010

La meg til slutt presentere føttene til de som var med forrige gang, i juni.

nordic feet :: june 2010 :: føtter

5 kommentarer:

  1. Anonym1:02 p.m.

    Hei.Så stilig.Kjempe fine sokker.Skal bli kjekt å se hva som kommer ut av det kjempe fine stoffet.Nydelige farger.Ønsker deg en riktig fin Lørdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Anonym3:48 p.m.

    Eg er klar for ei runde til :) Flotte sokker, og flott tørke-opp-klut!

    SvarSlett
  3. Heisan! Jeg kommer seint, men vil gjerne delta med noen bilder :o)

    Ha en fin uke med fot(o)fokus!

    SvarSlett
  4. Anonym5:48 p.m.

    Hei Merete!
    Det var jammen kult! Så fine og tøffe sokker du har! Det var utrolig artig å møtte deg forleden. Takk for en inspirasjons kveld! Jeg koser meg med boken din som jeg fikk i gave av en vennine denne kvelden! Endelig fikk jeg blogget litt om det.

    SvarSlett
  5. Anonym5:34 p.m.

    den tørkeoppkluten er jo bare helt herlig.... har et par gode eksempler jeg også! :)

    Bente

    SvarSlett