21. desember 2010

gledelig { 20 } joyful

En lite skade kan velte stort lass.

7days:3 - outch

Det gledeliger er jo at jeg (endelig) fikk tatt fram designerplasterne fra kristiansand og satt en regnbue på fingeren.

december :: #20 :: desember

Jeg liker å fokusere på de små gledene. Hverdagen består av så mye, og fort kan en la seg vippe av pinnen og bare famle der det er mørkest. Det er jo så mange forventninger og krav som stilles i dag, og med store mediadekning kan vi fort mer se på andre enn å se oss selv og den styrken vi har i oss.

20 :: gledelig :: joyful

ps: vit at jeg har lest alle innleggene deres, men at jeg ikke kom så langt til å legge igjen spor etter meg. p

Pytt-pytt, - la oss gå videre og jakte på mer glede denne førjulstiden.
I dag er en ny dag.

* dagens musikk :: rejoyce - david benoit & rick braun/ proffesional dreamer

* konvolutten for 19. desember sender jeg til  turid :: sefta holm design

:: flere desemberbloggere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar